پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 13 شهریور 1400/ شماره 352
قیمت های جهانی افزایشی و بدون تغییر،افزایش 10 تومانی نیما طی یک هفته،دلار هفته را کاهشی آغاز کرد،قیمت‌های بازار کاهشی شد،پایان هفته نفت با 72 دلار،صعود 20 هزار واحدی بورس تهران

 قیمت های جهانی افزایشی و بدون تغییر
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 3 سپتامبر 2021، امروز در ویکی پلاست در حالی منتشر شد که قیمت در برخی گروه‌ها مانند پی وی سی، ABS، سبک خطی، سبک فیلم و پلی استایرن مقاوم و معمولی روندی افزایشی و در سایر گروه ها قیمت ها بدون تغییر نسبت به قیمت قبل ماندند. در نشریه آیسیس، نیز کالاها ترکیبی از افزایش و بدون تغییر هستند.

افزایش 10 تومانی نیما طی یک هفته
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 22 هزار و 947 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 7 شهریور، به 10 تومان افزایش رسید. فردا، یکشنبه 17 شهریور، بیست و سومین قیمت های پایه، در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی افزایش اندکی دارد و قیمت های جهانی تعیین کننده تغییرات قیمت های پایه خواهند بود.

دلار هفته را کاهشی آغاز کرد
هر چند قیمت شروع صرافی بانک ملی امروز، همان 26 هزار و 650 تومان پنجشنبه بود، ولی در ادامه با مجموع 40 تومان کاهش، هر دلار صرافی ملی تا ساعت 15:00، 26 هزار و 610 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم امروز، به 27 هزار و 150تومان، رسید تا فاصله دلار صرافی و ملی به 540 تومان برسد.

قیمت‌های بازار کاهشی شد
شروع کاهشی قیمت دلار باعث شد قیمت های بازار نیز روندی نزولی، یا بدون تغییر داشته باشند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین فیلم و سنگین اکستروژن بیشترین کاهش را داشتند و بین 200 تا 500 تومان اُفت قیمت را تجربه کردند. گروه پ پ ها نیز عمدتا بدون تغییر بودند و یا در بعضی گریدها کاهش اندکی دیده می شود. تنها افزایش در قیمت های امروز گروه پی وی سی بودند که احتمالا این افزایش ناشی از رُشد قیمت های جهانی این گروه است.

پایان هفته نفت با 72 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با 72 دلار شروع کرد، طی هفته بین 71 تا 73 دلار نوسان داشت و نهایتا معاملات آخر هفته را  با 72 دلار به پایان رساند قیمت پایانی برنت: 72 دلار و 61 سنت.

صعود 20 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 29 هزار واحد کاهش به پایان برد امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 20 هزار و 428 واحد رُشد به 1 میلیون و 541 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟